September 27, 2022

УСІМ | UWIN

Українська світова інформаційна мережа | Ukrainian Worldwide Information Network

НЕСПОДІВАНИЙ ПОВОРОТ У ДОЛІ ЧЕТВЕРТОГО ТЕЛЕКАНАЛУ

1 min read

Коли перед Новим роком з’явилась інформація, що депутат “Слуги народу” Ковальов купив 4-ий канал, то він заявив, що на нього не має вплив Офіс президента. Більше того, нардеп під час корпоратива каналу підписав із менеджментом угоду про невтручання у редакційну політику. І збрехав. Він таке саме брехло, як і Володимир Зеленський. І зараз поясню, чому.

Анонсований вчора ефір моєї авторської програми «Засланці» на 4-му каналі про аферу Зеленського з запуском державного авіаперевізника не відбувся. Без попередження і притомного пояснення, нове керівництво каналу заблокувало вихід розслідування і мовчки зняли програму з ефіру.

Ну що ж, моносброд в чергове показав як він реалізує розпіарене мекання Зеленського про розділення бізнесу, політики та медіа. Тільки но нардеп від «Слуг народу» Олексій Ковальов придбав 4-й канал, з нього почали ліпити звичайне пропагандистське лайно, а гостями каналу все більше стають представники #моносброду і натомість в ефірі немає місця опозіційним позиціям. Практично одночасно з ефіру викинули незалежних від президентського офісу Антіна Мухарського, Остапа Дроздова і мене.

Латентний конфлікт почався ще тиждень тому, коли керівництво каналу вирішило цензурувати мою програму про будівництво медіа-імперії Зеленського. В тому варіанті, який вийшов в ефірі 4-го, було вирізано фрагмент про придбання цього телеканалу тим самим “слугою народа” Ковальовим. Ми відмовилися плазувати перед новим власником і на каналі моєї програми «Засланці» в YouTube вийшла повна версія, без купюр. А ще я попросив, щоб мені офіційно пояснили, чому без згоди зі мною із програми вирізали уривок? У відповідь – тиша.

Вчора все остаточно з’ясувалося. Не важливо, що каже Ковальов, вже зрозуміло, що канал купив Офіс президента через підставну особу. І саме Офіс президента хоче прибрати з ефіру 4-го канала всю критику та ганебні факти діяльності Зеленського, Ермака та #монозброду. І коли вони побачили програму де показана афер, яку протягує Зеленський разом з Коломойським, то в ОП вирішили закінчити грати у демократію та смачно харкнути в бік свободи слова.

Цього разу вони навіть не намагалися цензурувати, а просто перелякано зняли програму з ефіру. У #слуг не вистачило мужності терпіти незалежну програму на своєму каналі навіть тиждень. Ніхто нічого не пояснює, офіційної позиції не існує, адже всі все розуміють. Мої джерела на каналі кажуть, що програму з ефіру зняли в останній момент за особистим указом Ковальова, який істерів та волав “Ви розумієте хто мені телефонував? Зняти негайно”. Ну що ж, вони свій вибір зробили.

Ми свій зробили також. Доля переглядів нашої програми значно вище ніж доля каналу. Ми були одним з фаворитів та робили рейтинг каналу. Але зараз я разом групою журналістів програми припиняємо співпрацю з каналом, на якому з’явилась цензура та забороняють показувати незалежні розслідування про владу. Ми шукаємо нове місце для запису та для виходу програми. Так, це не швидкий процес, потрібно знайти нове приміщення, обладнання та декорації, а також домовитися з каналом, який погодиться надати свй ефір для програми та не буде втручатися в редакційну політику. І ми не втрачаємо оптимізму, впевнені в своїх силах та готові до нових звершень. Зводити рахунки з жалюгідним Ковальовим ми, звісно, не будемо, але моносброд і його керманичі з ОП нехай готуються – буде весело.

А посилання на програму, яка так налякала Офіс президента у першому коменті. Дивиться його та підписуйтесь на канал. Бо буде багато що ще цікавого.

Маріонетка Банкової, на яку оформили 4-ий канал та яка перелякано зняла з ефіру мое розслідування про Зеленского, спробувала якось виправдатися. Вийшло це в нього, як завжди у всіх слуг, по-дебільному. Бреше, як дише, а дише постійно. Я запитав його під постом, що ж там було неправдивої. Поки мовчить та чекає темників з ОП. Гаразд. Запрошуючи всіх вас на його сторінку тв висловити свою позицію, якщо вам не подобається цензура та знищення свободи слова на 4-му каналі. А ми з журналістами вирішили, що тепер обов’язково зробимо розслідування про #слугу Ковальова. Народ повинен знати свою прислугу.

Посилання на його пост тут

Борислав Береза

Від УСІМ:

Ми поширюємо цей текст Б. Берези не тому, що відгукуємося на його прохання. І навіть не тому, що телеканал знімає з програми якийсь матеріал чи цілу передачу. Змінюється власник, змінюється редакційна політика — змінюються й програма.

Нас бентежить інше —нерозбірливість політиків і журналістів в Україні. Описаний випадок характерний тим, як відомий політик і журналіст насампочатку зв‘язався з телеканалом сумнівної вартості. На телеканалі відбулися зміни явно не в кращий бік, і викинутий з програми із своєю передачею цей пан бореться за відновлення справедливості, тобто збереження своєї передачі на каналі, власника якого він просто ненавидить, не кажучи вже про ідеолоґічні (світоглядні) розходження між ними.

Б. Береза — не перший і напевно не останній з-поміж борців за «чесну журналістику». Прикмето, що жоден із них не хоче навіть обговорювати ідею створення якісно нової, україноцентричної системи ЗМІ, незалежну від оліґархів і політичних партій.

Leave a Reply

© 2017 - 2021 Ukraina, Inc. All Rights Reserved. No part of this site can be used without a hyperlink to a particular publication.  Newsphere by AF themes.